Licenţa nu a fost acceptată

Am încercat ieri să activez office-ul cuiva de la distanţă. A luat mai mult decât am crezut, dar a fost un moment de har.

Viaţa noastră este un program trial. Funcţionează un timp, dar dacă nu-l activezi pierzi totul. Unii dau sens vieţii şi îl activează o lună sau mai puţin, alţii găsesc răspunsul şi reuşesc să scape de întrebările extenuante. Există şi cei care nu…


Imagine

La Bacău l-au găsit ieri pe olimpicul la informatică înecat. Multă lume critică gestul sau anumite aspecte, nimeni nu se întreabă ce ar fi putut face pentru a opri inevitabilul.

Orele au fost în zadar: „Licenţa nu a fost acceptată”.

Tag-uri:,

8 gânduri despre „Licenţa nu a fost acceptată

  1. Bursucel Iulie 29, 2014 la 5:30 pm Reply

    Hmmm… ultimul pasaj mi-a amintit de o altă poveste reală și tristă. Un alt tânăr, un redutabil adversar și iubitor al jocului de șah. Păcat că în partida cu Viața a preferat să-și dărâme regele.

    • Radu Leb Iulie 29, 2014 la 5:33 pm Reply

      Nu comentez asemenea alegeri. Doar el știa ce e în inima lui..

      • Bursucel Iulie 29, 2014 la 5:35 pm

        Nici eu nu pot comenta… Doar îmi amintesc din vreme-n vreme ba o frântură de zâmbet, ba un plan de viitor expus cu al naibii de mult entuziasm. 🙂
        Și-atunci îi regret neființa…

      • Radu Leb Iulie 29, 2014 la 5:37 pm

        E straniu. Tocmai persoanele acestea, majoritatea, pareau atat de zambareti, entuziasti la un moment dat…

      • Bursucel Iulie 29, 2014 la 5:55 pm

        Să știi… Mi-amintesc că a fost singurul din familia lui care, într-un moment de răscruce, mi-a susținut decizia și a continuat să mă vadă și să-mi vorbească.

        Ei, vezi tu, de cele mai multe ori sub masca zâmbetului sunt dosite de multe ori tristeți grele, disperări. E posibil ca la un moment dat să nu mai poți suporta masca.

      • Radu Leb Iulie 29, 2014 la 5:56 pm

        Să ne privim pe noi înșine acum… 🙂

      • Bursucel Iulie 29, 2014 la 6:09 pm

        Bună idee! Azi o să mă privesc și o să fac un teribil haz de necaz! 😉

      • Radu Leb Iulie 29, 2014 la 6:10 pm

        …..

Lasă un răspuns

