A doua natură

 

După moartea mamei îl sun în fiecare seară pe tatăl meu.

– Ce mai faci tată? 

– Sunt singur…

– Ştiu că eşti singur tată şi te înţeleg, ce mai faci?

– Nimic. Sunt singur…

 

 *****

– Să nu-mi zici că şi tu te simţi singur!

– Pfffff! Nu ai nici cea mai mică idee…

 

 *****

Nu vei găsi niciodata o persoană capabilă să estompeze în totalitate singurătatea. E în ADN.

 


 

 Dumnezeul nostru e egoist. Ne-a creat numai pentru el.

 

istock_000007951394medium

 

Tag-uri:, ,

8 gânduri despre „A doua natură

  1. Rodica Iunie 21, 2014 la 8:38 pm Reply

    care-i prima…natură?

  2. diamantina Iulie 4, 2014 la 11:18 pm Reply

    Singuri venim pe lume, singuri plecăm din ea, singuri suntem în toate ale noastre,iar câteodată nici noi cu înşine nu suntem pe-atât de singuri pe cât ne-am dori-o încât să ne fie îndeajuns.
    Suntem, da, acei oameni singuri, şi-atât de singuri câteodată, oricât am trăi laolaltă cu alţii.

  3. Bursucel Iulie 24, 2014 la 8:19 am Reply

    Mă gândesc că mai tristă decât singurătatea adusă de o pierdere a unei ființe dragi e singurătatea în doi…
    Uite, ar trebui să-ți mulțumesc acum pentru textul care însoțește imaginea – o să-mi fie scuza perfectă pentru momentele în care mă voi simți singură. 🙂

  4. raduleb Iulie 24, 2014 la 8:21 am Reply

    Orice singurătate e dureroasă… Cu plăcere!

  5. nekta Iulie 25, 2014 la 1:47 am Reply

    Am citit asta la tine acum vreo săptămână și apoi de câteva ori, din senin, mi-a tot sărit gândul la răspunsul tatălui tău. Te mișcă așa. Am intrat doar să-ți zic.

    • raduleb Iulie 25, 2014 la 7:38 am Reply

      Ce să facem… Ne vine rândul. 😦 E grea singurătatea. E incredibilă…

Lasă un răspuns

