Paraziții în variantă feminină

Nu prea ascult radio. Am ascultat zilele trecute, la un post de radio respectat, o anume Corina care a venit să cânte live. Nu știu cine e, nu m-a interesat până acum, dar după ce a cântat live am căutat-o instantanteu. Să spun și de ce. Începe tipa să cânte nu afon, ciudat de afon. În viața mea nu am mai auzit așa afoneală. Ciudat a fost că atunci când a terminat, cei de la radio au început să o felicite. Nu știu dacă din complezență sau că așa se cuvine. Apoi au început să o întrebe ce mai face pe lângă muzică. ”Păi pozez pentru nu știu cine”. Ok, bărbat fiind, intru pe net și caut Corina. Nu zic concluzia mea. Să zicem că am dat căutare și au apărut o grămadă de Corine. Nu știam care e. Oricum, i-am muțumit lui Dumnezeu că m-a făcut să râd copios în dimineața aceea. Mai interesant a fost că a mai cântat o piesă.

În cazul în care vor spune unii că sunt misogin și că bla, bla, bla. La băieți parcă e altfel. Există de exemplu Paraziții. Nu sunt ei nici cheia iadului, mari rău, sunt misogini și toate cele, dar spun lucrurilor pe nume. Ei bine, băieții ăștia sunt un fel de poliție a muzicii. Te-au prins te spun în piesa lor. Ar spune ei despre multe femei, despre modul lor de a cânta și despre cum au ajuns în muzică, dar la box sau în orice sport, lupta să dă de la bărbat la bărbat, respectiv de la femeie la femeie. În final playback-ul sau vocea schimbată pe calculator e un furt. Sună bine, e adevărat, dar dacă nu ești capabil,  nu trișa.

La urma urmei: De ce nu există o trupă ”Paraziții în variantă feminină?”

untitled

 

17 gânduri despre „Paraziții în variantă feminină

  1. Rodica Iunie 30, 2014 la 10:11 am Reply

    ele sunt ocupate cu altceva…după cum ai observat!

    • raduleb Iunie 30, 2014 la 6:29 pm Reply

      🙂

      • Rodica Iunie 30, 2014 la 6:51 pm

        Misoginii ăştia!!!! :)))))))

  2. iluminisme Iunie 30, 2014 la 4:32 pm Reply

    femeile nu prea se pricep sa spuna lucrurilor pe nume, au mintea complicata si vocabularul prea mare, pe cand barbatii sunt invers, ei spun scurt si la subiet ceea ce ii intereseaza, fara sa lungeasca vorba…
    Prin urmare, ar fi frumos sa existe, dar nu stiu cand se vor naste femeile astea mai barbate 😛

    • raduleb Iunie 30, 2014 la 6:30 pm Reply

      Mulțumesc lui Dumnezeu că sunt bărbat! 😛

      • iluminisme Iulie 1, 2014 la 4:05 pm

        :))
        Fiecaruia ne e dat sa fim ceea ce suntem 😛
        Te prinde bine barbatia oricum :))

      • raduleb Iulie 1, 2014 la 4:29 pm

        Nu sunt misogin 🙂

      • iluminisme Iulie 1, 2014 la 5:49 pm

        nici nu insinuez, ce e bun e bun, ce nu e bun, nu e bun :p

      • raduleb Iulie 1, 2014 la 6:33 pm

        😉

  3. Rodica Iunie 30, 2014 la 6:52 pm Reply

    Comm-ul era un răspuns la mulţumirea ta! 😛 S-a postat greşit! :)))))

  4. Rodica Iulie 1, 2014 la 5:33 pm Reply

    Ok, ok, treacă de la mine! :p

  5. Bursucel Iulie 23, 2014 la 8:36 am Reply

    Nah, că mi-ai dat de lucru! 😆

    Asta-i? http://www.urban.ro/muzica/corina–a-ta-autobronzant-liveradio/ Sau mai tre’ să caut? 😕

    • raduleb Iulie 23, 2014 la 8:41 am Reply

      Mulțumesc!
      Nu m-am gândit că ar fi undeva pe net. Nu era sigur Kissfm, dar sunt 100% așa :))))))

      • Bursucel Iulie 23, 2014 la 8:48 am

        Mulțumesc și eu atât ție, cât și Bunului, că altminteri iar mă chinuia Încăpățânarea… Acum tot ce-mi doresc (taaare de tot!) e să nu-mi fie bântuit somnul de a-a-a-a ta… a-a-a-a taaa că m-a pus Aghiuță s-o ascult live! 😆

      • raduleb Iulie 23, 2014 la 8:50 am

        Măcar să știm de ce sunt în stare cei pe care îi ascultăm la radio și care ” ne plac”. 🙂

      • Bursucel Iulie 23, 2014 la 9:01 am

        Eu am zis pas! Deocamdată mi-s setată pe variantele live ale lui Jessie Ware.
        💡 Chiar, uite că-mi iau antidotul și nu-i deloc amar hapul ăsta 🙂

      • raduleb Iulie 23, 2014 la 9:08 am

        🙂

Lasă un răspuns

